wtorek, 28 lutego 2017

Sześć moich ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych do 10 zł



Na rynku dostępnych jest wiele "cudownych" kosmetyków, których ceny potrafią przyprawić o zawrót głowy. Jednak, jak już wiele razy się przekonałam, wysoka cena nie zawsze idzie w parze z jakością, a bardzo często dobroczynne substancje, mające wspomagać i pielęgnować naszą urodę znajdują się daleko w tyle na liscie składników. Dziś chciałabym przedstawić Wam sześć moich ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych, które nie zrujnują portfela, a spisują się naprawdę rewelacyjnie.

1. Szampon Babydream - delikatny szampon przeznaczony dla dzieci. Nie zawiera w składzie SLS i nie podrażnia oczu. Nadaje się do mycia włosów po keratynowym prostowaniu, dobrze zmywa oleje. Owszem, nieco plącze włosy, ale odżywka lub olejek całkowicie rozwiązuje ten problem. Sotosuję go od bardzo dawna i mam zawsze w łazience. Cena 6,49 zł.

2. Odżywka Ultra Doux Avocado & Masło Karite - tego produktu chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Świetnia odżywka do włosów, która naprawdę wygładza i uelastycznia włosy, różnica widoczna jest już po pierwszym zastosowaniu. Nie zawiera silikonów. Cena ok. 8zł

3. Płyn micelarny Be Beauty - mój absolutny hit! Używam niezmiennie od kilku lat. Wprawdzie kilka razy zdarzyło mi się go zdradzić z innymi płynami micelarnymi, ale moim zdaniem żaden nie może się z nim równać (nawet "różowy" Garnier). Bardzo dobrze usuwa makijaż, nie podrażnia oczu, nawilża skórę. Standardowo wystepuje w butelce o pojemności 200 ml, ale okazjonalnie można go kupić w opakowaniu 400 ml. Ja właśnie taką butelkę sobie zostawiłam i teraz przelewam do niej dwa mniejsze opakowania, aby zawsze mieć zapas tego kosmetyku pod reką. Cena 4,29 zł.

4. Ziaja Solanka Sopocka krem ochronny aktywnie nawilżający  - lekki, ale skutecznie nawilżający kem o przyjemnym zapachu. Idealnie nadaje się pod makijaż, nie roluje się, nie zawiera Paraffinum Liquidum. Bardzo lubię ten kosmetyk i choć często eksperymentuję z kremami do twarzy, to do tego systematycznie wracam. Cena ok 10zł

5. Balsam do ust Tisane - rewelacyjny balsam, który nie raz uratowal moje spierzchniete, przesuszone usta. Koi, nawilża, pielęgnuje. Ma ładny, waniliowy zapach oraz bardzo dobry skład. Stsouję go także na zaczerwienioną, podrażnioną od kataru skórę i nos.W aptekach dostępna jest także wersja w formie pomadki. Cena ok 10 zł.

6. Pomadka ochronna do ust Alterra - kolejny produkt do ochronny do ust z bardzo dobrym składem. Zawsze mam go w torebce, albo kieszeni kurtki. Idealnie nadaje się także do pielęgnacji rzęs i brwi. Cena 4,99 zł.






A Wy macie takie swoje niedrogie "perełki" kosmetyczne? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Ściskam, L. :)

12 komentarzy:

  1. Miałam odżywkę, dla mnie bez szału, za to lubię Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego szamponu, ale denerwowało mnie właśnie plątanie włosów i przestałam go kupować. Ale nie wykluczam, że kiedyś do niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam tisane, micel be beauty bardzo lubię :) szampon Babydream też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pomadkę z alteeery jak i odżywkę z garniera :) Ostatnio bardzo polubiłam peelingi z OrganicShop można kupić w cenie około 10 zł i są naprawdę świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam tych produktów ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona odżywka z awokado, zawsze mam w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie miałam, może wypróbuję ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę kilku moich ulubieńców:)

    Pozdrawiam
    http://dorcia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog =)
    Followed you via gfc, would love if you could follow back.
    http://www.beautorgeousworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon Babydream to u mnie stały bywalec :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń